ما هر سه روز دویدیم اما استانبول جای دویدن نبود. باید مینشستیم تا بوی شور و شرجی دریا و آن نمِ خوشایند روی گونهها بهسادگی از خاطرمان نرود. یک روز برگردیم برای آن صندلیهای چوبی لب ساحلِ کاباتاش و استکانهای کمرباریک چای خوشرنگی که نوبتشان به ما نرسید ساعت آخر.
ما را در سایت ب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:22
ما را در سایت ب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:22
ما را در سایت ب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:22